JpMerch, encara que diu que és mandrós, és aquí!

Una alegria que Jp, també s'hi hagi afegit... vosaltres diríeu que no entén ningú el seu humor?  jo crec que s'equivoca... Jp. I tant que t'entenem!!!  No deixis d'escriure, si et plau!



"Abans de tot, felicitar a la Carme, tant pel desè aniversari del seu blog, com per la seua constància en les publicacions, cosa que al mandrós que us parla, li fa molta enveja.

Per a celebrar aquest esdeveniment ens demana que contem alguna anècdota sobre la nostra vida blogaire. Malauradament no recorde cap història interessant sobre el meu blog. Només comentar que fins que vaig obrir el blog, mai vaig saber que m'agrada escriure coses, ni que siguen tonteries que moltes vegades no les entén ningú, ni tan sols jo.
Moltes felicitats, Carme!"

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

Els títols de l'Helena Bonals

La Montse i les nostres complicitats