Novesflors i el seu nom de camuflatge

M'agraden molt aquest tipus d'anècdotes. Estic contenta que l'hagis volgut compartir amb nosaltres. Moltes gràcies per ser a aquesta celebració. Us en recordeu d'aquesta imatge del seu primer blog?



Al començament del meu blog vaig decidir no aparèixer amb el meu nom real perquè no volia que la gent coneguda hi entrés només a tafanejar i a xafardejar, volia que qui hi entrara fora perquè li agradava, independentment de la meua identitat.
Un dia, vaig anar a la presentació d'un llibre, i un dels que hi eren va venir a saludar-me: "Hola, Novesflors". Em vaig quedar bocabadada. Li vaig preguntar com ho havia endevinat i em va aclarir que entrant a blogs diversos va arribar al meu, i en veure la fotografia que jo hi havia posat de capçalera (abans el meu blog tenia una aparença diferent de la que té ara) va pensar que aquella foto només la podia haver fet jo.
Moltes abraçades.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

Els títols de l'Helena Bonals

La Montse i les nostres complicitats