Les col·leccions d'en Xavier

Vas arribar a la nostra blog-colla, Xavier el 2013. Des d'aleshores hem compartit molts coses. Anèdotes o no, el teu escrit és aquí!!! No podia faltar-hi.



El teu blog es diu "Col·lecció de moments".

De bons moments diria jo. Per a tu i també per als teus lectors. 
"Col·lecció d'aprenents" entre els quals m'hi compto. Sense anar més lluny, acabo de buscar al diccionari la paraula "escorcells" que he trobat al teu post següent, dedicat als iris. Dels iris jo en deia simplement lliris.
Va ser una vegada que tu vas transformar en aquarel·la una fotografia meva, que en vaig aprendre el nom. Per a mi tot eren lliris. 
També vaig aprendre "acants". Jo també en deia genèricament lliris.
Me n'adono que m'està sortint una anècdota que no és una anècdota. Sembla una glosa del teu blog i això no ho vull fer. No et calen els elogis.
Però ja posats, explicaré que he conegut la família blogaire, entre els que ens movem actualment sobretot provinent del teu blog.
"Col·lecció de Pensaments". He pensat molt llegint els teus escrits, els teus poemes. (També els dels i les altres blogaires).
La tolerància en el teu blog és innata.
Ja torno a glossar... em surt sense voler. Potser no m'ho estic currant prou. 
No és una anècdota. D'una frase teva, se'm va ocórrer que els "Déjà vu" de situacions o de llocs on arribes "Aquí jo ja hi havia estat" encara que sàpigues del cert que no és així, també es pot aplicar a les persones. 
Sé que ens vàrem conèixer pels blogs arran del "Blog Via cap a la Independència" a l'estiu del 2013. D'això fa gairebé 4 anys. Però la sensació és que ens coneixem des de sempre. Que vàrem anar de colònies junts quan érem petits. Que ens vàrem trobar en alguna primera comunió d'algun amic comú. Que cantàvem junts cançons del Serrat, el Raimon, la Maria del Mar o del Llach. També les del "Grup de Folk". Que ens passàvem llibres del Pedrolo. Que coincidíem a les manifestacions de finals dels 70...
"Col·lecció de records" que tinc ben presents encara que no hagin existit.
Per molts anys al teu blog.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Els títols de l'Helena Bonals

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

La Montse i les nostres complicitats