La participació de la Consol d'Hora Blava

Si la Consol diu que fa 4 anys (només) que és al món dels blogs, no penso pas dubtar-ho, però a mi,  em sembla com si la conegués de tota la vida. M'ha enviat també el seu record.  Gràcies, bonica!  

La foto de la Consol del seu "Si fossis..."


Des que vaig entrar en el món dels blocs ara fa quatre anys, una de les coses que més gratament m'ha sorprès és la diversitat d'interaccions, virtuals o presencials, que es poden donar entre la gent dels blocs. Recordo una iniciativa teva, Carme, en la qual proposaves descriure un altre bloc a partir de “Si fossis com...” i tractar d'endevinar a qui s'estava descrivint. Va ser un joc que em va fer estar més atenta a blocs que no coneixia o bé que en tenia una vaga idea. També va ser curiós veure que a qui descrivia amb la meva entrada no se sentia gens identificada amb ella malgrat que altres persones sí que havien encertat de qui es tractava. Va ser una activitat engrescadora i em va animar a participar en altres iniciatives. 
Aprofito per dir-te avui en el teu aniversari, Carme, que admiro la teva gran capacitat per escriure, dibuixar, participar en esdeveniments de tot tipus, i sobretot per ser sempre una persona afable i positiva. Per molts anys!  

Consol

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

Els títols de l'Helena Bonals

La Montse i les nostres complicitats