En pons i el seu CT2610

Malgrat que el seu blog sigui una bassa d'oli,  (no és ben bé cert, perquè l'ahse, a vegades ataca als ben intencionats comentaristes, tot i que la sang no arriba al riu)  ha trobat la manera de participar i jo li agraeixo moltíssim.  El seu post d'ahir al seu blog, ara és aquí!!!
Gràcies ponset, criatura!!! 
Per celebrar els 10 anys del seu blog la Carme ha proposat que expliquem alguna anècdota de la nostra vida blocaire. Un pensaria que amb més de 11 anys aquest blog deu tenir moltes anècdotes per recordar, però o bé tinc mala memòria o bé sóc molt exigent en quan el concepte “d’anècdota digne d’explicar” o bé aquest blog es una bassa d’oli on no passa res, o potser si…
Avui us explicaré com em vaig convertir en l’únic blog de la catosfera amb guarda-espatlles de sèrie, pels despistats diré que parlo de l’ahse, pels encara més despistats refutaré per mil·lèsima vegada que jo i l’ahse siguem la mateixa persona, primera perquè no estic segur que l’ahse sigui una persona i segon perquè mai m’han diagnosticat cap trastorn de personalitat múltiple, lo de la personalitat megalòmana i la psicopatia són altres temes que ara no venen al cas…
Aquesta delicada fulla ha protegit el blog des de temps pretèrits
L’ahse no existia al inici de Pons’s Blog (bé, potser si que existia, però no feia acte de presència) va arribar a Pons’s Blog el últim dia de l’any 2008, quan tothom es pensava que ja no podia passar res extraordinari aquell any, anaven molt equivocats. El primer comentari va ser “El monzo, per què t’agrada?” El primer comentari i ja qüestionant el meu criteri! Lo curiós es que fins al maig no en vaig tornar a saber res, però a partir del 13 de maig del 2009 ja no va desaparèixer mai més. La primera increpació que va fer a un comentarista que havia criticat un aspecte del meu blog va ser el 29/06/2009 quan va dir “Jorjo, ets un no-acabat! Aquesta plantilla es perfecta!”. A partir d’aquest moment qualsevol que es fiqués amb el blog o amb mi acabaria despertant la ira d’ahse, que sona a maledicció bíblica però que realment es molt pitjor. I des d’aquell llunyà 2008 que el blog compta amb un guarda-espatlles sempre fidel amb més de 10.000 comentaris (10.119 en el moment d’escriure aquest post) que vetllen pel meu benestar i sobretot pel malestar dels comentaristes irrespectuosos. Llarga vida a l’ahse, llarga vida a Pons’s Blog i llarga vida al Pons!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Jordi Dorca i els diàlegs poètics compartits

Els títols de l'Helena Bonals

La Montse i les nostres complicitats